twilightisthelife

Alla inlägg under januari 2012

Av twilightlover - 31 januari 2012 19:52

 

           

               

 


- Kristens

Av twilightlover - 30 januari 2012 20:45

Robert Pattinson Kristen Stewart

Här är skälen till varför vi tror att Robsten kanske skänker oss sin närvaro på den 84: e årliga Oscarsgalan i Los Angeles 26 februari.
Robert Pattinson (Edward) och Kristen Stewart (Bella) har legat lågt nyligen, men vi håller med E! Online's Marc Malkin att de kunde göra ett plask på årets Oscarsgala i februari. Skulle inte det vara roligt?
Rob's, 25, film Bel Ami har inte bara premiär nästa månad, direkt efter den legendariska Academy Awards, utan också Kristen's, 21, film Snow Withe and the Huntsman syns snart. Båda våra favorit Twilight stjärnor kan definitivt dra nytta av några premiärer under Hollywoods största natt.

Dessutom bör Akademin banka Robsten dörr för att göra ett intryck eller något sådant. Var och en av dem har ju så många fans, att kan det hjälpa röstningen oerhört.

Tror du att Rob och Kristen kommer till Oscarsgalan 26 februari, eller är detta bara önsketänkande?


- Hollywoodlife

Av twilightlover - 28 januari 2012 18:51

 

För mer bilder klicka HÄR.


Kristen Stewart med (Bella) Snow White and the Huntsman costars Chris Hemsworth och Charlize Theron på en phostoshoot i Los Angeles den 27 januari.


Kristen anlände i en lös hodie men bytte sedan om till en snygg rutig skjorta för att posera med Chris. Trion var klar med filmen precis innan semestern och sedan dess är dem fult upptagna med nya projekt och en välförtjänt semester.


- Kristenstewart

Av twilightlover - 28 januari 2012 14:06

 

Ida =) har skickat denna frågan:


Hej ass cool blogg! men skulle du inte kunna berätta lite om dig själv med?



Tack! Men visst kan jag göra det! Skriver lite om mig under ;) PS: Vi är ganska lika


Hej!

Mitt namn är Ida och jag är 12 år. Jag går alltså i 6:an.

Jag bor i Göteborg. Mina föräldrar är skilda. Jag har blont hår och blåa ögon.

Min bästis heter Lisa och hon bloggar på selenaforever.

Mina favorit artister är Selena Gomez, Justin Bieber, Miley Cyrus, Taylor Swift och P!nk.

Jag läser väldigt mycket. Just nu läser jag "En världsomsegling under havet" och "Simon och ekarna".

Jag har 2 låtsas brosor och så har jag en låtsas pappa.

Mina favorit bok serier är "Harry Potter" (läst 2 gånger) och "Twilight" (också läst 2 gånger) och "Vargbröder".

Jag gillar även böckerna "Reckless" och "My first step 2 forever: My Story" (Justin Bieber's bok).

Jag ser också på film ganska mycket. Just nu håller jag och min familj på att se "Star Wars".


Tror att jag fick med ganska mycket ;)


Sen har Jenny [GRATIS HEADERS] skickat denna kommentar:


Vill du ha en HELT NY HEADER, HELT GRATIS!?

Klicka då in på min blogg: jennywallas.bloggplatsen.se


Du får själv bestämma hur den ska se ut!

Kramar Jenny


Är inte intresserad för tillfället, men kanske senare

Har ju precis fått en ny ;)




Translate

Madelenie support!

Mail

Om ni har något tips eller vill ställa en fråga, så maila till:

twilightisthelife@live.se

Du kan också bli kompis och chatta med mig om du vill ;) 

 

Kristen Stewart

Namn: Kristen Jaymes Stewart

Född: 9 April 1990 (21 år) i Los Angeles, Kalifornien

Familj: John Stewart (pappa), Jules Mann (mamma),

Cameron Stewart (storebror), Taylor Stewart (adoptivbror)

Roll: Isabella Swan

Pojkvän: Robert Pattinson

Upptäktes: I en jul pjäs i skolan när hon var 8 år gammal

Projekt: Breaking Dawn - part 2, Snow White and the Huntsman,  On the Road

Robert Pattinson

Namn: Robert Douglas Thomas Pattinson

Född: 13 maj 1986 (25 år) i London, England

Familj: Clare (mamma), Richard (pappa), Lizzy och Victoria (äldre systrar)

Roll: Edward Cullen

Flickvän: Kristen Stewart

Uptäktes: När han började spela amatörteater på Barnes Theatre Company

Projekt: Breaking Dawn - part 2, Cosmopolis, Bel Ami

Taylor Lautner

Namn: Taylor Daniel Lautner

Född: 11 februari 1992 (20 år) i Grand Rapids, Michigan, USA

Familj: Deborah Lautner (mamma), Daniel Lautner (pappa), Makena Lautner (lillasyster)

Roll: Jacob Black

Upptäcktes: När hans kampsportsinstuktör övertalade honom att gå till en audition.

Projekt: Breaking Dawn - Part 2, Stretch Armstrong, Cancun, Incarceron

Presentation


Hoppas ni gillar min blogg om Twilight!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Veckans Citat

"Isabella Swan, I promise to love you every moment of forever. Would you do me the extraordinary honor of marrying me?"
 
Edward Cullen, Eclipse

Dagens bild

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Edward
 Jacob

Nedräkning

Länkbyten

Säg till om ni vill länka!!

OBS! Jag länkar bara med fanbloggar! OBS! 

Disneygirls 

Justbieberswe

Kingofpop4-ever

Mintwilightstory

Mmileycyruss

Selenaforever

Selenagomezswe

Steffisfantasy 

Robstenforever

Special länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Header gjord av

Headern är gjord av Cicci från selenagomeznew.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards