twilightisthelife

Alla inlägg under februari 2012

Av twilightlover - 6 februari 2012 19:25

Nikki Reed (Rosalie) och hennes man (Paul McDonald) deltog i en fest som anordnas av Rolling Stone som kallas Volkswagen Rock & Roll Super Bowl Fan Tailgate Party.

 

imagebam.com

 

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

 

 

- Todotwilightsaga

Av twilightlover - 6 februari 2012 19:13

Klicka på bilden för att se den i fullstorlek

Bilden är glord av Sylvia.


- Jackson-rathbone

Av twilightlover - 6 februari 2012 18:47

  

MATILDA har skickat denna frågan:


Jag älskar dina inlägg när du väl bloggar:)


Svar:


Tack! :)

 

Felicia har skickat denna kommentar:


Länkbyte?

 

Svar:

 

Ja visst, länkar dig direkt ;)

Av twilightlover - 5 februari 2012 20:07

imagebam.comimagebam.com



F1: Har du någonsin jämfört Snövit och Bella?

Ja, och de har några likheter. Båda är typ matriarkerna. Kvinnor som tar hand om sin familj framför allt. Jag ser inte Snövit som en seriefigur som alla andra. När jag var liten hade mina föräldrar inte läst historier, jag viste inte den kulturen. Många säger "jag kan inte vänta att se filmen eftersom det är ett slags ny tolkning av sagan", men den är helt ny för mig. Jag visste inte vad som väntar när man läser manuset. Det var samma sak med Twilight, jag hade aldrig hört en historia med vampyrer.

F2: Lyssnar du på musik när du ska spela in, för att få till en viss stämning?

Ibland. När jag är med i olika saker kan vissa artister hjälpa mig komma in i rollen som min karaktär. På uppsättningen av Snövit, lysnade jag på Adele:s album varje dag. Jag föreställde mig att ta huvudet av striderna med sina låtar till soundtracket.


F3: I filmen är Snövit en krigare. Hur gjorde du för att bli som din karaktär?

Jag har inte det fysiska utseendet av en fkämpe, men jag försökte för att nå det sinnestillstånd av en ung kvinna som har stor medkänsla. Snövit är oförmögen att slåss, men måste hitta styrkan att kämpa och denna film öppnade mina ögon. Vi behöver inte hata vår motståndare för att bekämpa honom. Snövit är det sista hoppet för människor och hon har någon form av anknytning till andra. Hon känner saker djupt och tänka på det så att hon glömmer att fokusera på andra. När du måste döda, bryter hennes hjärta och hade aldrig sett någon åtgärd film där hjältinnan kämpar för att slåss.


F4: Du har miljontals tonårs fans, har du någonsin undrat varför?

Jag hatar att be mig om råd. Dessa unga kvinnor tycker i och för sig något om mig eftersom vi är unga och naturligtvis har mycket gemensamt. Men jag är inte bättre än dem och jag har ingen särskild visdom att dela med dem. Jag hatar när jag måste bevisa det. Varför är plötsligt min åsikt så viktigt? Det är ingen mening! Jag har inte förändrats. Jag är exakt samma person som jag var innan Twilight och då frågade ingen min åsikt.


F5: Anser inte dig själv som en förebild?

Definitivt inte. Jag ville aldrig bli en. Och jag svär att det finns massor av människor som inte tycker om mig. Jag är inte riktigt en förebild...


F6: Tror du att du har en framtid i actionfilmer som Angelina Jolie?

Jag gillar att planera min framtid, Snövit kan bli en trilogi. Om filmen lyckas, kan vi göra nästa kapitel och jag kunde vara i en annan franchise. Men jag älskar att spela Snövit.

 
F7: Känner du dig bekväm i actionscener med din korta längd?

Ja, särskilt precis efter jag träffade Chris Hemsworth! Vi filmade en scen och jag var tvungen att låtsas att slå honom och slog honom i ansiktet! Det var som en film, jag hade aldrig nslagit någon och jag insåg att jag verkligen träffade honom hårt.Jag blev mycket glad över att slå ut Thor! Det är skönt att veta att en liten flicka som jag kan slå någon så hårt som Chris. Du ser denna del i filmen, regissören uttryckte det.


F8: Är du attraherad av filmer som är motsatsen till Twilight?


Inte alls. Jag vill inte precis titta bort från Sagan. Denna film kom och jag hade tid att filma den efter den sista  Twilight filmen, det är allt. Det bara händer att mina intressen leder mig till oberoende filmer. Sedan början, det händer det bara att leda mig till mina intressen indie filmer. Som i början, vilket är det som Twilight var. Ingen trodde på denna framgång, framför allt inte jag.

Av twilightlover - 5 februari 2012 20:00

Twilight gjorde honom till en idol ... och Robert Pattison (Edward) har en successiv ökning av deras sexuella äventyr i sin nya filmen kommer att förhandsvisas i Glasgow Film Festival. Han pratar med Will Lawrence

"Det finns gott om attraktiva kvinnor i filmen", säger Robert Pattinson i den senaste versionen av skärmen, Bel Ami ".

"Christina Ricci, Uma Thurman och Kristin Scott Thomas ..." Han pausar innan blinka ett leende. "Och jag sover med dem alla!"

Efter fem år med i Twilight världen med ångest, ilska, vampyrer och varulvar (där människor sover med är en komplicerad process), engelska 25-åriga tydligt hade denna vandring 19:e-talet Paris.

Kanske den mest kända av de sex romaner av franska författare noveller av Guy de Maupassant, är Bel Ami definitivt det mest subversiva pjäs, vilde och ironiska, som berättar historien om Georges Duroy, en ung man som reser genom Paris, 1890 ", från vinden full av kackerlackor till de magnifika salarna, med hjälp av hennes kvickhet och skönhet, erbjöd sig att gå från fattigdom till berömmelse.

Berättelsen kommer till den stora skärmen i mars - i förväg kommer att ses i första visningar på Glasgow Film Festival senare denna månad - med tillstånd av styrelseledamöter Declan Donnellan och Nick Ormerod, som har satt ihop en pjäs som genljuder starkt idag, oavsett tid.

"Detta tecken används kön och den stora attraktionen med kvinnan för honom att nå toppen av stacken", säger Donnellan i Duroy. "Det är en värld obevekligt och slutligen priset. Det finns inga konsekvenser för honom. Folk tycker att det är mycket modern, en som når toppen med mycket lite talang. Den har en stark vilja att nå toppen, och det är hans talang. Det handlar om mycket moderna frågor. Det är en av de känslor av den här historien. Beläget i Paris, 1890 ", men är nästan för nära motivet att göra det nu. "

Duroy bär hans charmiga aspekt att livet gick styrelsen att Twilight stjärnan Pattinson, en av de mest önskvärda män på planeten, vars livsstil inte återspegla att en verklig supersonaje, har dragit nytta av sina goda utseende utsökt.

"Min karaktär i Bel Ami har inget samvete", säger Pattinson. "De flesta av de fiktiva karaktärer leds av ett mål, men han är som en omvänd karaktär. Han gör ingenting och bara tycker att allt bör ges till honom. Men om någon föraktar, eller riktar en förolämpning mot honom, är full av energi och griper det blir absolut djävulen skulle göra någonting. "

En orättvis attack mot det franska samhället av tiden är Maupassant berättelse mörka och ganska störande på sina ställen, men få kunde argumentera med sin uppriktighet öppet.

"Det är som Giant" Pattinson fortsatte, med hänvisning till bilden av George Stevens, 1956, starring James Dean ", när han säger" f *** er. ​​" Duroy är exakt densamma men utan att några försonande drag. Berättelsen handlar om dessa människor som försöker att störta ånger, och precis som han är på väg att röra den, händer något bra med honom igen.

"Och så har en annan segerrad, i slutet, tills slutligen allt knivhugg i ryggen och sedan vinner lotteriet. Det är ett lyckligt slut för honom och ingen annan. "

Med tanke på kontrasten mellan Duroy skamlös och ridderliga karaktär Pattinson i Twilight, Edward Cullen, är det frestande att tro att skådespelaren har valt Bel Ami som ett medvetet försök att visa sitt sortiment för att visa att är bara smink och utmärkt hår.

"Att göra något i stil med Twilight öppnar och stänger dörrar otras.Tu kan säga," Åh, om någon fortfarande känner mig så ingen skulle döma mig ", men på samma gång, skulle ingen ge arbete heller. "Han skrattar. "Det är en konstig balans. Och de flesta av tiden, du kommer helt att gissa vad folk gör, så jag antar att jag gör quepiensas manus som är bra är vägen framåt. Och det är vad jag tyckte om Bel Ami.

"Med Bel Ami, men jag tror att det finns mycket roligt att gå Edward Cullen ainterpretas en kille som missbrukar kvinnor om att ta pengar från dem.

"Edward skulle inte godkänna! Så, ja, jag trodde att det var en rolig ironi. Men historien, oavsett, det är bra, och jag trodde att ironin senare. Vad står i historien om Bel Ami är hans beteende - han lyckas att använda kvinnor som lockas till honom, så han börjar att ha affärer med dem och förstöra deras liv efter. Det är ett slags vansinne. Men för att besvara din fråga, trodde inte att göra saker bara för att de skiljer sig från Twilight, nej. Ärligt talat var Bel Ami en spännande film. "

Av twilightlover - 5 februari 2012 19:49

Photoshooten är ganska gammal men det har kommit ut nya material från den.

image host

Aacrxlhj

Aavy0n8h

imagebam.com

imagebam.com

För mer gifs och bilder klicka HÄR.


- Todotwilightsaga

Translate

Madelenie support!

Mail

Om ni har något tips eller vill ställa en fråga, så maila till:

twilightisthelife@live.se

Du kan också bli kompis och chatta med mig om du vill ;) 

 

Kristen Stewart

Namn: Kristen Jaymes Stewart

Född: 9 April 1990 (21 år) i Los Angeles, Kalifornien

Familj: John Stewart (pappa), Jules Mann (mamma),

Cameron Stewart (storebror), Taylor Stewart (adoptivbror)

Roll: Isabella Swan

Pojkvän: Robert Pattinson

Upptäktes: I en jul pjäs i skolan när hon var 8 år gammal

Projekt: Breaking Dawn - part 2, Snow White and the Huntsman,  On the Road

Robert Pattinson

Namn: Robert Douglas Thomas Pattinson

Född: 13 maj 1986 (25 år) i London, England

Familj: Clare (mamma), Richard (pappa), Lizzy och Victoria (äldre systrar)

Roll: Edward Cullen

Flickvän: Kristen Stewart

Uptäktes: När han började spela amatörteater på Barnes Theatre Company

Projekt: Breaking Dawn - part 2, Cosmopolis, Bel Ami

Taylor Lautner

Namn: Taylor Daniel Lautner

Född: 11 februari 1992 (20 år) i Grand Rapids, Michigan, USA

Familj: Deborah Lautner (mamma), Daniel Lautner (pappa), Makena Lautner (lillasyster)

Roll: Jacob Black

Upptäcktes: När hans kampsportsinstuktör övertalade honom att gå till en audition.

Projekt: Breaking Dawn - Part 2, Stretch Armstrong, Cancun, Incarceron

Presentation


Hoppas ni gillar min blogg om Twilight!

Fråga mig

27 besvarade frågor

Veckans Citat

"Isabella Swan, I promise to love you every moment of forever. Would you do me the extraordinary honor of marrying me?"
 
Edward Cullen, Eclipse

Dagens bild

Omröstning

Vem gillar du mest?
 Edward
 Jacob

Nedräkning

Länkbyten

Säg till om ni vill länka!!

OBS! Jag länkar bara med fanbloggar! OBS! 

Disneygirls 

Justbieberswe

Kingofpop4-ever

Mintwilightstory

Mmileycyruss

Selenaforever

Selenagomezswe

Steffisfantasy 

Robstenforever

Special länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Header gjord av

Headern är gjord av Cicci från selenagomeznew.blogg.se


Ovido - Quiz & Flashcards